شاهین فراز
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
گچ برگ ضد آب

فهرست مطالب

پنل ضد رطوبت MR چیست ؟

گچ برگ مقاوم در برابر رطوبت (Moisture Resistance gypsum board) را گچ برگ با جذب آب کاهش یافته نیز می گویند. در این پانل ها هسته گچی و رویه کاغذی دارای افزودنی هایی است که جذب آب را کاهش می دهند. کاغذ کرافت پوشش گچ برگ مقاوم در برابر رطوبت به رنگ سبز است. پنل هاي گچي مقاوم در برابر رطوبت در فضاهاي مرطوب از جمله در آشپزخانه ها و سرويس هاي بهداشتي مورد استفاده قرار مي گيرند.

 

پنل ضد رطوبت MR 

این محصول که به پنل سبز نیز معروف است از گچ برگ های بسیار مرغوبی می باشد که جهت استفاده در محیط های مرطوب و نم دار طراحی شده است .پنل های ضد رطوبت MR جهت استفاده در محیط های مرطوب است و نباید به طور مستقیم با آب برخورد داشته باشد.
سالیان سال است که محصولات گچ برگ به جدی ترین رقیب سقف های سنتی گچی و رابیتس کاری تبدیل شده اند .گچ برگ باتیس برای هر محیط و شرایط جوی، محصول خاصی را پیش بینی کرده است .به عنوان مثال در محیط های بیمارستانی و درمانی محصولات آنتی باکتریال را تولید نموده است ،که درصد آلوده شدن محیط به انواع میکرب را به حداقل می رساند.یا برای محیط هایی که نیاز به آکوستیک شدن دارند محصولاتی نظیر تایل های آکوستیک کراس فیشرد یا اشلیشت را ارائه می نماید.

 

موارد کاربرد گچبرگ ضد رطوبت کناف

1.فضاهای سقفی و دیواری محیط های با رطوبت محدود
2.فضاهای سرویس
3.فضاهای صنعتی
4.سقف پایانه ها
5.سقف محیط های بیمارستانی

 

کناف ضد آب

در کناف ضد آب پس از نصب سقف کاذب کناف آنرا عایق میکنند. کناف ضد آب برای مکانهای استفاده میشود که در اطراف تاسیسات ساختمانی بوده و امکان رطوبت در آن مکان وجود داشته باشد.در کناف ضد آب پس از نصب عایق گذاری میشود و درز های آن بوسیله بتونه پر میشود تا دیگر راهی برای رطوبت نداشته باشد.

کناف ضد آب به راحتی قابل ترمیم و مرمت میباشد زمانی که به هر دلیلی تاسیسات پشت تایل ایراد داشته باشد نصابان کناف ضد آب این مشکل را به راحتی حل میکنند.کناف ضد آب به شما کمک میکند تا چهره ای نو به دکوراسیون داخلی منزلتان ببخشید و حس کسالت و یکنواختی را از منزل خود دور کنید.

 

قیمت کناف ضد آب

با توجه به این که امروزه کناف از قیمت پایینی برخوردار می باشد و برای این که طراحان و مهندسان نیز برای طراحی داخلی ساختمان خود هزینه های زیادی صرف نکنند از کناف استفاده می کنند.به همین دلیل سازندگان در کارخانه ها به صورت شبانه روزی در حال تولید کناف ضد آب هستند تا این محصول پر مصرف را با بهترین قیمت و مرغوب ترین کیفیت به افراد ارائه کنند.قیمت کناف به نوع جنس٬ کیفیت و ویژگی هایی که دارد بستگی داشته و امروزه تقاضای مردم برای تولید این محصول بیش تر شده است.

 

مزایای کناف ضد آب

1.سرعت و سهولت اجرا
2.دقت بالا در هنگام اجرای کناف: نصابان در این هنگام باید خیلی دقت داشته باشند تا هیچ درزی بدون بتونه رها نشود.
3.در کناف ضد آب نسبت به گچ و رابیتس دور ریز مصالح کمتر میباشد و فقط نصب آن با کمی گرد و غبار همراه میباشد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *